Back to homepage
  • Go to homepage
  • Mijn verslag
  • Search articles

2.1 Kern van het zorginkoopbeleid 2026

In 2026 blijft CZ groep zich inzetten om de zorg toegankelijk en betaalbaar te houden. We werken actief mee aan de borging van de kwaliteit van de zorg.

Lees meer › over 2.1 Kern van het zorginkoopbeleid 2026

2.2 Inhoudelijk beleid

Hieronder laten we zien wat ons zorginkoopbeleid betekent voor:

Lees meer › over 2.2 Inhoudelijk beleid

2.3 Transformatie en samenwerking

2.4 Visie van CZ groep op het betrekken van verzekerden en patiënten bij het zorginkoopbeleid

We krijgen beter inzicht in de wensen en behoeften van onze verzekerden dankzij patiëntervaringen en de betrokkenheid van patiënten(organisaties) en onze Ledenraad.

Lees meer › over 2.4 Visie van CZ groep op het betrekken van verzekerden en patiënten bij het zorginkoopbeleid

Content menu, selecting an article item reloads the page.

  • Hulpmiddelen
    • Voorbehoud
  • 1. Visie van CZ groep op de hulpmiddelenzorg
  • 2. Inhoudelijk beleid en inkoopcriteria
    • 2.1 Kern van het zorginkoopbeleid 2026
      • 2.1.1 Belangrijkste wijzigingen in het zorginkoopbeleid 2026 en de voorwaarden voor een overeenkomst
    • 2.2 Inhoudelijk beleid
      • 2.2.1 Gehoorhulpmiddelen
      • 2.2.2 Schoenen
      • 2.2.3 Antidecubitus-hulpmiddelen (AD-hulpmiddelen)
      • 2.2.3 Kortdurende uitleen hulpmiddelen
      • 2.2.4 Minimumeisen 
      • 2.2.5 Toegankelijkheid van zorg
      • 2.2.6 Digitale zorg
      • 2.2.7 Aanvullende zorginkoop
      • 2.2.8 Duurzaamheid
      • 2.2.9 Uitsluitingen
    • 2.3 Transformatie en samenwerking
      • 2.3.1 Visie op regionale samenwerking
      • 2.3.2 Integraal Zorgakkoord en transformatiemiddelen
    • 2.4 Visie van CZ groep op het betrekken van verzekerden en patiënten bij het zorginkoopbeleid
  • 3. Proces contractering 2026
    • 3.1 Tijdpad
    • 3.2 Publicatie gecontracteerd zorgaanbod
    • 3.3 Bereikbaarheid
  • Download Inkoopdocument

© F19