Back to homepage
  • Go to homepage
  • Mijn verslag
  • Search articles

1.1 Ontwikkeling en maatschappelijke opgave

De wachttijden in de zorg zijn te lang. Dit komt door een mismatch tussen zorgvraag en zorgaanbod. De verwachte stijgende zorgvraag en de verwachte krapte op de arbeidsmarkt vragen om een andere aanpak.

Lees meer › over 1.1 Ontwikkeling en maatschappelijke opgave

1.2 Visie op de GGZ

De toenemende vraag en een schaarste aan personeel zetten de ondersteuning en zorg aan mensen met psychische klachten onder hoge druk. De instroom, doorstroom en uitstroom in de specialistische GGZ lopen niet soepel.

Lees meer › over 1.2 Visie op de GGZ

Content menu, selecting an article item reloads the page.

  • GGZ vrijgevestigde praktijken 2025
    • Voorbehoud
  • 1 Visie van CZ groep op de GGZ
    • 1.1 Ontwikkeling en maatschappelijke opgave
    • 1.2 Visie op de GGZ
  • 2. Inhoudelijk beleid en inkoopcriteria
    • 2.1 Kern van het zorginkoopbeleid 2025
      • 2.1.1 Belangrijkste wijzigingen in het zorginkoopbeleid 2025
      • 2.1.2 Belangrijkste wijzigingen in de voorwaarden voor een overeenkomst
    • 2.2 Inhoudelijk beleid
      • 2.2.1 Kwaliteit van zorg
      • 2.2.2 Kosten van zorg
      • 2.2.3 Toegankelijkheid van zorg
      • 2.2.4 Duurzaamheid
    • 2.3 Transformatie en samenwerking
      • 2.3.1 Visie op regionale samenwerking
      • 2.3.2  Integraal Zorgakkoord en transformatiemiddelen
      • 2.3.3 Transformatie en samenwerking op de GGZ
      • 2.3.4 Transformatie en gelijkgerichtheid in contractering
    • 2.4 Visie van CZ groep op het betrekken van verzekerden en patiënten bij het zorginkoopbeleid
  • 3. Proces contractering 2025
    • 3.1 Tijdpad
    • 3.2 Publicatie gecontracteerd zorgaanbod
    • 3.3 Bereikbaarheid
  • Bijlagen
    • Bijlage 1. Minimale eisen voor vrijgevestigde praktijken
  • Download Inkoopdocument

© F19