Back to homepage
  • Go to homepage
  • Mijn verslag
  • Search articles

2.1 Kern van het zorginkoopbeleid 2025

2.2 Inhoudelijk beleid

2.3 Transformatie en samenwerking

2.4 Visie van CZ groep op het betrekken van verzekerden en patiënten bij het zorginkoopbeleid

We krijgen beter inzicht in de wensen en behoeften van onze verzekerden dankzij patiëntervaringen en de betrokkenheid van patiënten(organisaties), ervaringsdeskundigen en onze Ledenraad.

Lees meer › over 2.4 Visie van CZ groep op het betrekken van verzekerden en patiënten bij het zorginkoopbeleid

Content menu, selecting an article item reloads the page.

  • Huisartsenzorg en multidisciplinaire zorg
    • Voorbehoud
  • 1 Visie van CZ groep op de huisartsenzorg, MDZ en O&I
    • 1.1 Ontwikkeling en maatschappelijke opgave
    • 1.2 Visie op de sector
  • 2 Inhoudelijk beleid en inkoopcriteria
    • 2.1 Kern van het zorginkoopbeleid 2025
      • 2.1.1 Belangrijkste wijzigingen in het zorginkoopbeleid 2025
      • 2.1.2 Belangrijkste voorwaarden voor een overeenkomst
    • 2.2 Inhoudelijk beleid
      • 2.2.1 Kwaliteit van zorg
      • 2.2.2 Kosten van zorg
      • 2.2.3 Toegankelijkheid van zorg
      • 2.2.4 Digitale zorg
      • 2.2.5 Duurzaamheid
      • 2.2.6 Uitsluitingen
    • 2.3 Transformatie en samenwerking
      • 2.3.1 Visie op regionale samenwerking
      • 2.3.2 Integraal Zorgakkoord en transformatiemiddelen
    • 2.4 Visie van CZ groep op het betrekken van verzekerden en patiënten bij het zorginkoopbeleid
  • 3 Proces contractering 2025 en belangrijke data
    • 3.1 Tijdpad
    • 3.2 Publicatie gecontracteerd zorgaanbod
    • 3.3 Bereikbaarheid
  • Download Inkoopdocument

© F19